Chotkos's Blog

Programowanie i informatyka

Frogger

Witam

dzisiaj jestem leniwy i szczerze mówiąc to nie chce mi się pisać niczego trudnego, dlatego postanowiłem odkurzyć trochę moją starą i zapomnianą produkcję sprzed wakacji – grę frogger.

Tak najogólniej to możecie sobie o froggerze poczytać na angielskim wiki.

W grze chodzi o to żeby przeskakiwać po brązowych deskach płynących po rzeczce i unikać czerwonych samochodów na drodze – szatańsko trudne zadanie, szczególnie pod koniec gry. Zbudowana jest w zasadzie na module CRT w pascalu więc nie spodziewajcie się fajerwerków graficznych – bo to zwykłe skaczące i mrygajace ASCII.

FROGGER BY CHOTKOS THE GAME

Jeżeli ktoś chce dopracować swoje zdolności w CRT to napisanie takiej, czy podobnej gierki jest jak najbardziej dobrym pomysłem 😉

Styczeń 16, 2010 - Posted by | Perełki |

2 Komentarze »

  1. Ale teraz napisałbyś ją lepiej ;D

    Komentarz - autor: DarkGL | Styczeń 17, 2010 | Odpowiedz

  2. pewnie tak, tylko szkoda trochę czasu na takie pierdoły 😉

    Komentarz - autor: chotkos | Styczeń 17, 2010 | Odpowiedz


Skomentuj

